Friday!

 
Asalamu alaykum.
 
Lyssnar på Elhillos nya poesi, ah Gud vissa poeter är bara riktiga hjältar. Ni anar kanske inte hur mycket en fredag betyder för moi. Hann dra till föreläsningen idag, vi hade en gästföreläsare från NASA. Han började tala om astronomi och där dök 100 + begrepp som jag knappt fattade men ändå måste jag säga han var sjukt inspirerande. Som vanligt sprang jag mellan bibliotek , posten sedan drog man till ett overrated fik. Vårrullar i tågstationen med squad  senare vid kvällen.
 
Första veckan och ... alla intryck. Matlåda, 100 + olika lösen för sidor samt köpa kurslitt. Alla blev vuxna, träffar folk från klassen på bussar o allt. Och man känner sig knappast äldre i alla fall för mig när jag har 37 + i min klass på mer än 100 personer. 
 
En helg av plugg + skall försöka göra en egen D.I.Y kaftan med en väninna in sha Allah men först måste textil hittas. Tipsar er att lyssna på Menage A tugg Podcast om ni vill bara chilla i rasten eller hemma. 
 
 
...
Allmänt | |
Upp