Adobe

 
Asalamu alaikum!
 
01 på natt jag sitter och gör glutenfria pannkakor ( andra försöket) #sablargluta, fråga mig ej varför. Nu har jag hittat grymma böcker på bibblan, förhoppningsvis lär jag mig nåt nytt. Denna helg var crazy, mina danskar slutade aldrig med sitt skrik, lill kusinen hackade min Instagram #NoMashaAllahhäralltså. Var tvungen att köpa 200 g Maca pulver åt la familia. Måste sluta rekommendera saker till folk, det slutar alltid med alla sedan vill ha en Power Point presentation om produkten och dess effekt. Har hunnit beställa saker från Asien , om de inte kommer December månad eller nåt #minasäljaredröjeralltid. Grönsakschips är typ det godaste som finns, 20 spänn och var tvungen att ta 2 bussar, yes jag är galen i nya mat produkter. 
 
Tänkte jogga på kvällarna under en period. Satt och snackade med en vän i trappan, Gud vara liv är alltid fett konstiga. Hoppas vi båda hamnar på samma arbetsplats Ya rabb denna vecka. Muslimska versionen av Tinder måste nog varit torrare än sand, appen är ytlig bara utseende sa folk fokuserar på att swipa fram och tillbaka. Bruh dra till din lokala masajid, eller till den där systern som alltid talar om att hon har "kontakter". Varför jag tar upp det här "no aning" ibland pladdrar jag på ..... i väntan på min stekpanna. 
 
 
Höstlov, lovat folk att besöka Taekwondo klubbar på andra sidan, egentligen bryr jag mig mer om att hälsa på mina baes i Dunkin Donuts. Men vi får se tid är pengar, om man ej jobbar eller pluggar till ett prov. 
 
/ Z
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - samawati.se:

Böckerna ser sjukt intressanta ut!!

Svar: Spec den i mitten är amazing!!
sakina.blo.gg

Upp