Fall 2015

Dana coat 800 sek Monki ( de har 50 % off selected jackets)
 
 
Tally boot 500 sek Monki
 
Ribbad polotröja 129 kr HM
 
Maxi klänning 90 sek HM ( strl. 34 kvar)
 
 
Fame scarf 199 sek Bik bok 
 
Sonja väska 229 sek Gina tricot
 
 
 
Mobilskal 10 sek Ebay
 
Asalamu alaykum!
 
Ett tag sedan man lekte fashionista men här slänger jag fram de kläder och acc. för denna kalla brrrrrrr höst , eh sitter med typ hundra lakan för att mina fötter är is. Minimalistiskt kanske men själv har jag börjat älska simpla färger, det känns helt enkelt bättre när man har en garderob där man kan kombinera flera plagg än att ha 100 olika färgstarka saker. 
 
De varor jag listat däruppe kan man hitta för varierande priser, checka alltid Mecenat kortet, REA samt Online butikernas priser. Skapa en egen inspo tavla för att se vad som går ihop med vad. Den här hösten satsar jag på dagis-fröken-skor I mean bekväma skor hehe. 
 
/ Z
Allmänt | |
#1 - - a n n i k a:

Snygga skor!

Upp