Nostalgi

Asalamu alaykum.
 
 
00:31
 
...
 
Har inte ens tagit av mig den randiga klänningen eller min blå sjal för den delen. Har pratat ett tag med mors närmaste vän , som vanligt handlar det om råd angående mitt sätt att vara. #Carefree lifestyle uppskattas nog inte av mina närmaste äldre, tron om att jag en dag kommer bry mig om att se bra ut inför folk är viktigare enligt dom. 
 
Idag fyllde jag år. Kändes smått najs faktiskt. Det är nu jag äntligen kan se mig själv ur andras ögon. Kanske har jag växt upp. Alla dumheter jag gjort #fortfarandegör. Ibland vet jag inte hur folk i min omgivning står ut med mig. I guess de ändå låtit mig växa som person.
 
Hastiga telefonsamtal och blinkande Facebook sms. Jag känner inte längre att människors problem behöver vara mina. Ibland måste man bara sitta ner och låta dom föra orden. Helt enkelt släppa ut sitt hjärta. 
 
Ärligt talat. Ibland känns det som om jag vore född 1974. 
 
För några månader sedan , vid en jobbintervju frågade chefen hur skulle du vilja beskriva dig själv?
 
Jag så drömmare med ett säkert leende. Kanske är jag en sådan som väljer att måla molnen rosa fast alla andra säger de är grå. 
 
Må Allah ge oss gott i dunya och i det efterkommande livet.
 
/ Z
Allmänt | |
#1 - - N:

Inshallah fler år av vänskap <3

Svar: <3 In sha Allah
Muslimah`s

Upp