Månadens

 
Asalamu alaykum!
 
Min nya bok YAY! Uppe på höjden av Assaf Gavron, en författare från Israel. Tycker alltid att det är extra krispigt spännande att läsa författare som kommer ifrån problemområden ... #duvetställenmedkrigoallt. Gillar att reflektera kring orden på de diverse karaktärer som finns i detta stora verk , massa sidor bre. 
 
Annars springer jag runt med min lilla en gångs kamera Yall Know, typiskt 90tals grej när man skulle ut på utflykter o.s.v Kostar runt 70 kr kanske på nätet men du hittar det säkert på en random kamerabutik. Nu planerar jag att skapa en moodboard med hjälp av dessa bilder, hoppas häftmassan håller.
 
Sitter och skriver mitt i världens lugnaste bibbla i innerstaden men en gårdsfest distraherar livet ur mig. Tid är pengar nu måste jag arbeta vidare / Z
 
 
 
Allmänt | |
Upp