#TIPS

Asalamu alaykum.
 
Jag är nog den billigaste människan i universum .. eller jag gillar att tro det. Majoriteten av alla mina kläder handlar jag på rea #närmaninteskäms.com eller online. Nu är det CSN maraton, och jag tänkte dela med mig en del tips om hur du kan behålla dina pengar men samtidigt se GLAM ut. 
 
 
1. Solglasögon.
 
Har du någonsin hört ordet EBAY.COM. Jo i såfall bör du spendera runt 17-25 kr på ett bar amazingo brillor. Det här priset kan din plånbok tåla, om du jämför med de vanliga butikerna HM där blir summan runt 60-129 kr #tackamigijannahinshaAllah. De runda solglasögonen som de på bilden är inne i år #Gandhiflavour
 
 
 
2. Flower crown
 
- Ärligt talat vem älskar inte blommor? Och det funkar med Hijab kolla gärna in Fashionwithfaith hon brukar göra det riktigt bra med hennes sjal stil. Kostnaden för dessa i svenska butiker är helt crazy såg sist runt 100 kr +. I Ebay kan du få de runt för 30 kr + eller mindre allting beror på modellen, fast de tjockare brukar kosta mer.
 
 
3. ... Sneakers
 
Just nu har ASOS en pågående REA. Om du älskar märken såsom Adidas och annat kan du få dom just nu för ett pris på ... 400 + vilket är mycket billigare än vanligtvis. 
 
 
 
Asos brukar ha free shipping. Ebay handla endast från säljare som har Free shipping som alternativ annars kommer du få betala vilket du inte bör enligt min guide till how you stay cheap but amazing :D
 
/ Zeinabina
 
Allmänt | |
#1 - - samawati.se:

Guuuurl jag är precis likadan, rea > ordinarie pris! Vet du vad säljaren heter för glasögonen 😻😻

Svar: Haha highfive #cheapasstwinnies ;) , här är länken till dessa solglasögon http://www.ebay.com/itm/Unisex-Vintage-Retro-Men-Women-Round-Metal-Frame-Sunglasses-Glasses-Eyewear-/281659352155?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item419434a45b
sakina.blo.gg

Upp