New in

 
 
Asalamu alaykum.
 
Den här veckan var riktig stress, alla möjliga blanketter och ärenden som behövdes utföra. Men jag har ändå lyckats handla små grejer som jag velat ha ett tag samtidigt har mina produkter från Ebay landat Alhamdulilah. 
 
Turban - Fick den för 12-13 kr från Ebay, tänkte använda den till alla dessa små fina tillställningar som folk bjuder in  en till. Om du är riktigt dålig på att följa Tutorials på Youtube eller bara vill ha en simpel look inför en fest passar this kanske dig. Det finns i flera olika designs och färger man kan välja bland.
 
Runda glasögon - 20 + kr, tog ett tag att komma fram men är riktigt nöjd med detta köp. Älskar hur de passar med de flesta sjalarna samt är enkla att ha med i väskan.
 
FlowerCrown - Denna kostade egentligen 80 kr men med den pågående rean i Monki, fick jag den för 20 kr. Jippi , rejäl snygg färg passar speciellt till min svarta Jersey sjal.
 
Ögonskugga - 10 kr, det här är ett riktigt najs pris för de brukade kosta runt 40 spänn. Här har jag köpt två olika för att kunna ha lite fler färger i min makeupbag. 
 
Som ni ser det går att få väldigt bra produkter för väldigt lite pengar.Det handlar bara om att ha koll på när butikerna har rea samt bra säljare och kolla även på Internet Reviews på produkter innan du köper speciellt om de är lite dyra t ex kameror os.v.
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp