D

Asalamu alaykum
 
Kom nyss hem med ungarna från stan. Hann läsa lite böcker och handla för iftar samt snacka plugg. 9 juli för er som blivit antagna för till er dröm utbildning grattis 😎😎.
 
River morot för någon rätt. Denna sommarlov leker jag kock. Har lagat Squash bröd, te kakor och annat. Mitt mål är att bli riktigt grym på glutenfri bak. Så har lånat 3 böcker , får se hur det går kära läsare. 
 
Ska odla bönor , khair in sha Allah min familj övervattnar 24/7 Ya Allah skydda denna planta. 
 
Hoppas as på att kunna filma en ny video imorgon för vår lilla kanal. Det tar tid att redigera fett roligt är det ändå. Ungarna gav mig huvudvärk får se om jag pallar med köket. 
 
Äre bara jag som skäms för att vista mig i fik/MC under Ramadan?? Haha 50 blickar på en liksom. 
 
Hur ser er vardag ut?
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp