2014 appar

Asalamu alaykum. Hoppas ni mår super här sitter jag och tänker på ..... inlämningen som jag inte börjat med än ... khair in sha Allah. Som sagt en intressant vecka med full schema Alhamdulilah vår sista intensiva vecka sedan är det bara lönt att komma till skolan. Anyways tänkte idag ta upp ett par sjuka appar som jag bara LOVE.
 
1. KLIPSTER 
 
Om du är en fattig student som de flesta av oss tror jag att 20 % rabatt kommer spara dig massor i ditt lilla nudel liv. Enklast är att checka in med platsen man bor på låt oss säga STHLM stad då kan du kolla upp alla de erbjudanden affärerna nära dig har. Kommer ihåg när en vän bara jag ska dra till Pressbyrån för att hämta gratis tropicana and I was like whöt :)
 
 
 
 
 
 
 
 
2. DUOLINGO
 
Det här appen kan jag inte vara utan, om du är en språkfantast som jag kan I really recommend denna. Det finns runt 5 europeiska språk kan man säga så ens hahaha? , Franska , tyska , spanska o.s.v det finns dagliga lektioner du gör som är nästan quiz baserade lite spel där du tävlar med andra om lektionen vidare skriver man orden men också bilder finns. Ett roligt och enkelt sätt att lära sig språk. Kanske efter 3 månader du talar språket :) hoppas de tar med språk som koreanska eller mandarin då skulle jag skrika från 7 våningen.
 
 
 
 
3. DailyDua
 
Åkallelse för morgon till kväll skulle önskat om de inkluderat flera. Arabisk text och bilder medföljer sedan finns det också en inspelad röst vid varje dua om du icke kan den. Tycker att den passar amazing till barn men också vuxna. Hatar bara att min ljud på den appen släckts av hehe :D. 
 
 
Allmänt | #apps, #reco, 2014, tips | |
Upp