Alla dessa frågor

Asalamu alaykum.
 
 
Tumblr bjöd på frågor som var ping pong , låt oss se hur det går med att besvara dom. 
 
 
Är du ifrån jorden?
 
- Nej min moder 'är alien så jag blev deporterat hit till ......
 
 
Vilken  film favorit film har du?
 
 - La Haine , fransk förortsfilm inte att jag direkt dras till smågangsters men som den nörden jag är vad gäller att se tagningarna , bilderna , hela redigeringen samt det magnifika manuset blev jag såld bre.
 
 
Vilka hobbies har du?
 
- Om jag har ett liv brukar jag helst umgås med för mycket folk vilket jag egentligen inte gillar #introvertfaständåextrovert. Men ärligt talat läsa böcker helst sådana som har något poesiaktigt i sig , nu läser jag Johannes Anyurus "Det är bara gudarna som är nya". Gillar redigera film , laga mat som är annorlunda , jaga saker på matbutiker.
 
 
Har du en hemlig obsession?
 
- Hmm , soffor , jag brukar hålla på med kuddar och gömma mig liksom. Typ gräva mig där tills jag tycker att allt är lugnt.
 
 
Ett ställe du vill dra till?
 
- Seed Hoddeok ,en matvagn som serverar allting koreanskt , bingsu , hoddeok allt finns här .Vill smaka på deras koreanska pannisar , får se om man kan smita undan dit snart in sha Allah :)
 
 
Har du varit mobbad?
 
- Det gick från 0-100 , jo faktiskt både i lågstadiet och när jag började på en helt annan skola när jag var lite äldre. Man lär alltid minnas hur otäcka barn kan vara , det viktigaste är att bygga sig upp alltså sitt självförtoende utmana dig själv , kom ihåg att vara unik är fettare än att vara som alla andra.
 
 
Någon maträtt du hatar?
 
- Paprikor som folk fyller med alla möjliga grejer som ost , ris eller kött. Det här är inte min grej , hur kan man äta paprika så mjukt? ... Nu kommer alla mina turkiska amies radera mig från deras liv :(
 
 
Har du någonsin slåtts med någon sedan vunnit?
 
- Jag strypte en tjej med hennes halsduk sedan jagade hennes storasyster mig  , jag sprang hem. Vem vann?
 
 
Hur beter du dig runt 2.00 på natten?
 
-  I detalj så letar jag efter snacks i kylskåpet som jag öppnar 100 gånger , sedan brukar jag väl stirra på den glömda uppsatsen. Sist funderade jag väl nog på ... om jag någonsin kommer få grepp på min prokastinering :/
 
 
Hatar du någon?
 
- Hat är ett starkt ord #PKsvar , tror mer om jag ogillar en del individer brukar jag se till att jag aldrig ser dem , jag diggar bara positive energi. Men nej jag hatar faktiskt 0.
 
 
Berätta om något du minns från läger...
 
- Det här var ett tag sedan , vi var ett helt gäng som chillade i denna ö , mitt i sanning och konka leken börjar vi höra röster som sjunger på ett främmande språk. En tjejkompis i vår squad börjar sjunga tillbaka medan vi andra nästan ryser med skräck. Det kom fram två unga killar , som började sitta med oss och den ena av dom var en lysande sångare. Som sagt åk aldrig på läger #baraweirdppldär.
 
 
Säg något om sköldpaddor.
 
- De är gigantiska , kan man äga en? #ringgreenpeacellernåt
 
 
Nämn en grej du ogillar som du gör.
 
- Tänker för mycket om inget.
 
 
 
/ Zeinabina var namnet
 
Allmänt | |
Upp