Oh la la

Asalamu alaykum.
 
Its moi , Alhamdulilah idag var det ledigt från skolan. Nu sitter man här och kollar mailen ... #snartvuxen "_"
Denna vecka bjöd på action , min kropp protesterar mot allt typ som jag utsatt den för. Avslutade mitt enda FB konto igår , snacka om tårar NOT nu ska jag leva som en bonde :) #2015goals.
 
Nu odlar jag ... ehm lite krasse och mina små rosor lever tills nu Ya salam.Ärligt talat så skall jag försöka få lite belöning (Ajr) samt addera en mynta kruka till denna lilla mini gård in sha Allah.
 
 
Krasse luktar intressant.
 
 
Ekologisk citron och jag vi har en hemlig relation. Gillar att dricka .... för at orka med dagen , jag glömmer alltid vattenflaskan hemma #fail.Men denna vår måste prova denna vattenmelon smoothie eller slush som alla hälsofolk på Insta dricker. Får inte glömma en färsk cocanout , undrar om det är godare än den på kartong? 
 
 
 
Jag har köpt några Jersey slöjor, rekommenderar dom varmt om du 1. Inte orkar med slöjor som är för varma 2. Inte pallar med massa nålar 3. Skulle vilja testa nya färger. De finns på Tahara och andra Online butiker.
Ljusa färger påverkar ens vibe tro mig. Äre bara jag som känner mig som en detektiv när jag har min kappa på mig , weird.Har funderat på att hitta några nya abayas , tror inte mitt konto pallar haha. #poorstudentos
 
 
 
 
Ska flyga drake med lillasystern idag in sha Allah. Får kolla på någon instruktionsvideo först bre. Har min GY redovisning att jobba med just nu, Sedan ska jag försöka hitta min lilla anteckningsbok, why yo försvinna? Undrar vad man skall ge folk för studentpresenter....
 
 
/ Z
Allmänt | |
Upp