Lördag

 Asalamu alaykum
 
Ett tag sedan man hade inlägg som hade fokus på ens egna vardag.
Vad skall man säga? En tid efter stunden, lever man ett annorlunda liv.
 
Lånade en massa hälsokost böcker, är lite excited för att börja på mitt projekt som ska främja hälsa bland barn och unga. Nu måste all tråkig pappersarbete göras, aaaaah lajf.
 
 
Börjar alla mina morgnar med en ordentlig städrunda sedan blir det  ... lite 10 min workout för att sätta igång min lilla kropp. Idag hann man enbart med ärenden för familjen! Sedan är jag en nörd vad gäller gröt, brukar variera med frukt samt kokos eller mjölk. Saknar enormt mina gröna smoothies, men har inte hittat frusna mangos på ett tag löl ( viktig info liksom haha) . Det finns faktiskt en gröt resturang i DK, har funderat ett tag att käka där, smått ångest för den Al Maghrib kurs man fick missa #poorstudentos #pallabre
 
 
Sedan blev det ett snabbt besök till en lokal konsthall med lillsyrran som var förvirrad!
Den här utställningen var intressant, men nästa gång skall jag kolla på programmet innan jag väljer att slösa min tid på en konstnär som jag inte connectar med.
 
 
Lean In av Sheryl Sandberg, alltså boken fick jag rekommenderad av en vännina. Den är helt underbar, alltså handlar den om kvinnor och hur vi har det i arbetslivet. LÄS DEN, försöker alltid avsluta mina dagar med en lässtund eftersom det typ är fett avkopplande. Alhamdulilah
Allmänt | |
Upp