Flexin in my complexion

 
 
 Asalamu alaykum.
 
Gode Gud känns som jag varit borta 5 år wallah. Tro mig nog sista gången jag jobbar på en festival, man blir utmattad p.g.a av all buller och människor man ser. Det har ändå varit kul att lära känna arbetskamraterna, väldigt konstiga situationer man får möta när man ute i det offentliga. Har käkat klubbor, stirrat på himlen och snackat med bekanta för att få tiden att gå ibland. 
 
Det har varit en ovanlig sommar för min del. Har aldrig tagit det lugnt, nu inser jag hur viktigt det är att ibland koppla av. Vi hann göra 24 h i Stockholm, käka mochi glass och cykla vid vårt framtida universitet in sha Allah. Ibland har vi försökt prova nya saker, provade ju hemmagjord glasspinnar. Varför lagar jag kyckling hela tiden?
 
.... Annars springer jag runt i bokhandeln för att hitta pennor och annat. Ringer samtal och skickar mejl, varför spelar jag vuxen? Nu har hela min klass blivit ekonomer, en del ska hänga i min byggnad. Ser fram emot uppropet. 
 
Tja .. nu väntar min kalender på att fyllas på med lite liv och skoj ehm NOT #AlhamdulilahGudjagärtacksamändå
 
/ Z
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp