My days in pictures + boktips

Asalamu alaykum.
 
Livet är enklare i bilder tänker jag .. eller är det verkligen så?
 
 
 
1. Matte nationella kurs 2b - kan helt enkelt säga att det var svårare än vanligt. 4 timmar av stress , ångest + ständigt suddande och drickande av min smoothie + ramlösa. Alhamdulilah fick jag ett bra resultat samma sak för majoriteten av klassen.
 
 
 
2. Sista veckorna i skolan innebär för oss tidiga morgonar utan frukost.Så vad gör man då? Rekommendation dra till din lokala hemköp få med dig lite kaffebröd + yoghurt sedan springer du tillbaks till skolan för en runda i skolmatsalen om du har lika stor aptit som oss.Varje gång jag ser grönsaksgryta med kanel på matsedeln tänker jag ........?
 
 
 
 
3. När man rullar in på random D.I.Y affärer som TGR eller Systrarna grene och får se denna söta tavla för ett nice pris. Älskar simpla quotes som handlar om allt möjligt.Hoppas att jag kan göra en egen snart + har lite chai burkar som jag tänkte dekorera In sha Allah kanske göra tutorial?
 
 
 
4. Vårt andra hem - bibblan. 
 
 
 
5. När man har sorgligt för mycket fritid och hänger på med ungarna till det närmaste froyo stället. Man lär sig lätt att ångra sig när priset för två små skrika barns val blir mellan 62-67 kr. Fast diggar detta ställe de har allt från jordnötsmör till färska frukt som tillbehör , min hjärna tänker direkt act healthy now.
 
 
BOKTIPS
 
 
 
Förbjuden kärlek av Bali Rai
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Wissal:

Svar: Verkligen gumman🌷
Åååå vilka härliga bilder!! Vart kommer ni tjejer ifrån och hur många är ni?😊

Svar: JazakAllah khairan , östafrikan , sri lanka wannabe och en "unknown" sista bloggaren är tillfällig , hahah 3 styck pers. :)
Vi står bakom våra namn ...

#2 - - Faatimah :

Boken är verkligen grym, läste det för några år sen men har senaste året stött på massor med rasism subhnaAllah, speciellt när det gäller kärlek\giftermål etc .. Om vi bara följde profetens ord där han säger en icke arab är inte bättre än arab, alla ni är lika, den med störst status är den med mest taqwa hos Allah. Allahu akbar!

Flera säg sig älska Bilal radiallahu anh men om han var omkring skulle de flesta neka honom deras dotter på grund av hans hudfärg , sorligt wallahi...

Svar: Sorgligt som du säger syster grymma tankar du har om alla var som du skulle världen blivit en bättre plats min dyrbara syster <3
Vi står bakom våra namn ...

Upp