Vi skrattar idag

 
Asalamu alaykum. Känner mig så himla trött i hela kroppen men samtidig har detta varit en riktig ball dag. Trots kontorets tråkiga mormor känsla hann jag göra klart en viktig arbetsuppgift färdig jippi 2-3 more to go sen massa annat papper och redovisningar. Vi hann käka chips till lunch medan alla andra tanter står och äter matlåda tömmer vi hela Hemköp. Vidare hade vi grill för ungarna 20 + barn det var värre än ett dagis med massa stress som tur fick alla mat. Jag beter mig som Hitler när jag är under konstant press och är omgiven av clowner som assistenter. Det slutade med en syster som kräkte, två barn som krockade p.g.a av ett par big mama house humlor som alla sprang ifrån. Vi skrek runt som ett par fans i en JB konsert och löpte runt som Bolt. Vi kommer bli portade från den närliggande madrasan lol. Ett trevligt avslut med seger för Algeria Ma sha Allah :). Systern bredvid mig skrek Fitnaaah eller Awraaah varje gång kamerorna hade fokus på skadade spelares kroppar. Flaggor viftades och nordafrikansk musik hördes överallt nu var vi Magreb ;). Roligaste idag var när jag var i telefonen med vår ledare samtidigt som jag skräckslaget skrek och sprang från en arg humla. Hoppas inte att jag gav hann tinnitus in sha Allah khair. Mer än 40 + burgare tilldelades idag bli hemmafru kanske?
 
Allmänt | |
Upp