Write!



"Hej! Idag var det en rolig dag. Bara en vanlig dag. Vi hoppade vänskapshopp. Man samlar ihop hur mycket hopp varje elev har hoppat. Vi hade franska idag. Det som oroar mig är att jag inte kan tillräckligt franska. Alla har redan test (jag menar i andra skolor) killarna förstör både för oss och andra. Med deras stora gap kan dem skrika mycket och säga fula ord. Med deras armar och ben kan dem slåss. Jag har alltid undrat över (det gör säkert alla) varför det finns fula ord och elaka ord OCH varför man slår varandra eller slår andra. Folk är människor och att slå någon är lika med att förstöra någons själ. Man behöver inte se på någon att den personen har ont, det räcker med att själen förstörs och det gör ont."
Onsdagen den 16 april 2008
 
Hahaha😂😂 oh mygaad Storstädade idag och hittade min första dagbok. Satt och läste den med handen över ansiktet... Förutom min ärlighet i mitt skrivande så kunde jag få småsaker att låta som... världsproblem! Anyway det blir bättre med tiden as you can see att jag fortsätt skriva genom tiderna, kanske på tiden att samla ihop allt till en biografi?😉 Kan inte tänka mig att det blir svårt att få mycket info om mig ifall jag blir spårlöst försvunnen eller liknande. Även om jag på senaste tid inte skrivit lika mycket så (ska börja nu igen cuz jag har köpt ännu en skrivbok, you can never have too many) rekommenderar jag det till er alla, alltid skönt att skriva av sig men också intressent o se hur ens tankar och sätt att se på saker förändrats. Yes! Så skriv, skriv och skriv✏️ Är säker på att alla har något att berätta. / Naima 
Allmänt | |
#1 - - Syster R:

Aww så gullig du är ma shaa Allah, borde också börja skriva igen. Ps. böckerna är så vacker var köpte du dem?
Fortsätt skriva, du är en inspiration <3

Svar: Hahaha AWWWW, jazakhallau khairan <3 <3 den orange är från egypten men alla andra är basic från maxi och akedeminbokhandeln ;) ;) ta hand om dig!
Muslimah`s

Upp