#jag

 
1. Jag är oftast den flummiga tjejen som alltid är för glad. 
 
2. Jag gillar att testa nya saker 24/7 allt från mat till sporter.
 
3. Simning, Taekwondo, ridning är bara få av alla de sporter jag utövade som barn.
 
4. Ogillar hipsters men på ett konstigt sätt träffar jag dem typ för många gånger i jobbet överallt!!!
 
5. 4 kontinenter har jag lyckats trampa på. 
 
6. Som liten älskade jag rock därför var jag alltid nere och aggressiv. 
 
7. Jag hatar arroganta människor. 
 
8. Min kondition suger -.
 
9. Har alltid haft det enklare att umgås med killar än tjejer. 
 
10. Trodde ett tag att jag var begåvad i tennis på grund av att mitt brännmärke såg ut som en tennisrack #weird. 
 
11. Älskar att sitta i hörnan i mosken , klassen you name it ;). 
 
12. Är äldst i familjen .... 
 
13. Ogillar starkt människor som skämtar på ett kaxigt sätt.
 
14. Har varit vegetarian en lång period när jag var yngre. 
 
15. Älskar hackare de är så grymma :)
 
16. Jag röstar inte #val2014
 
17. Jag cyklar mer än jag faktiskt går. 
 
18. Mellannamnet jag alltid använder är min mosters , Sahara som öknen.
 
19. Tror feministen inom mig föddes när jag var 8 år. 
 
20. Ingen aning om drömyrke men miljön skall helst vara ett sjukhus. 
 
Haha ha riktigt svår utmaning men prova gärna själva och kommentera resultaten nedan :D / Zeinab 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Sister of Sunnah :

Nice Ma shaa Allah :D 7 och 8 gäller för mig osså :P

#2 - - Anonym:

Varför ska du inte rösta? Helt upp till dig. Nyfiken bara och vill veta hur du tänker😃

Svar: Hej!Jag har jobbat i verksamheter där vi samarbetar nära med politiker och därmed har jag många gånger sett korruption på nära håll därför har jag tagit beslutet att inte rösta. Men nu efter par veckor är jag ändå "tvungen" att rösta p.g.a av press från alla håll familjen alla typ. Motiveringen är ganska kort för att jag orkar inte skriva uppsats :) men man kan säga erfarenheter formar individen
Vi står bakom våra namn ...

Upp