#Challenge

 
 
 
 

________________________

1. Är äldst i familjen.

2. Favorit vers: Säg: "Min bön och all min andakt, mitt liv och min död tillhör Gud, världarnas Herre"(6:162)

3. Älskar is, don´t know whyy!

4. Ogillar när folk pratar i mun på varandra. VÄNTA PÅ DIN TUR!

5. Älskar färgen orange.

6. Jag är en lyssnare.

7. Älskar böcker.

8. Klarar inte av att tala i telefon, det tar för mycket energi omg.

9. Har gått NA-programmet i två år sen insåg jag att det inte var rätt val #lyfe

10. Har lätt för att förlåta folk, styrka eller svaghet? 

11. Har bott i Indien och England ett kort tag.

12. Född i Trollhättan.

13. Är bra på foto och redigering

14. Försöker alltid se det bästa i människor/ situationer

15. Är 19 år, fruktar dagen då jag blir 20år

16. Kommer bra överens med barn :) (hoppas barnen tycker detsamma)

17. Är en nattuggla.

18. Har spindelfobi

19. Sitter ofta och grubblar för mycket. 

20. Har stor kärlek för det arabiska språket :D
 
/ Naima
 
Allmänt | |
#1 - - Sister of Sunnah :

Ååh Ma shaa Allah du har en så fin personlighet, 8, 14 och 19 gäller för mig med :D

Upp